31. december 2014

SAW - HEARD - DID

Gjorde: 
Sov længe

Spiste morgenmad hos en veninde 

Bagte rugbrød for første gang i mit liv

Gik en tur alene i skoven

Kom hjem og tog et bad

Tænkte på en der har såret mig

Hørte Beth/Rest 2 gange

Græd

Savnede min dreng

SÅ:
Et skilt ved skrænten af skoven hvorpå der stod "Skrænten er sårbar"
   Tænkte det var et sjovt ord at bruge om en skrænt

Havet

Nogen havde skrevet "Butthole Crew" på et træ

Nogen havde skrevet "Hævn" på muren ind til den tunnel jeg går igennem hjem

En mand med en schæfer

Månen

Nogen der havde sat et fuglehus op på et af træerne i skoven

En mejse - ved det var en mejse fordi jeg fik mejse yoghurt da jeg var barn

HØRTE:
9 Kanonslag

Sirener

Lyden af en jogger

En mor der sagde: "Bella pas på" til sin datter

En mand der sagde til en anden mand: 
"Jeg tror ikke de har sådan en sauna de kan kravle ind i" 

En kvinde der sagde til en anden kvinde: 
"...uden at ha været på gynækologisk afdeling"

6 drenge der cyklede forbi - en af dem sagde: 
"Når det kommer til at skrive digte, hopper han altid af"

Mine ben der gik fremad






Ingen kommentarer:

Readers